Je bedrijf in de schijnwerpers
Ruim 60% van de Nederlanders denkt positief over duurzame producten (uiteraard in verschillende gradaties) maar men kiest toch vaak voor het reguliere aanbod, vooral vanwege het prijsverschil.
Daarom kiest de Goede Gids voor een unieke maar logische constructie: promotie van je bedrijf in de Goede Gids is volledig kosteloos, zodat je ruimte krijgt om iets weg te geven aan Goede klanten*. Hierdoor kiezen zij vaker voor het duurzame aanbod en met name voor jouw aanbod.
Uw voordeelHet geven van voordeel is géén voorwaarde om opgenomen te worden in de Goede Gids, maar je krijgt er wel extra promotie voor terug: afhankelijk van de aanbieding is dat een opvallende vermelding bij de zoekresultaten en een plek in
Goede tips.
De aard van de aanbieding mag je zelf bepalen maar hoe leuker, des te meer respons. Webwinkels geven vaak 10% korting over hun assortiment. Heb je met een winkel minder marge om zinvolle korting weg te geven, dan kunt u ook
TeGoedjes cadeau doen. En voor horeca geldt: een drankje van het huis is leuker dan korting op de rekening. Bij hotels wordt korting juist weer gewaardeerd... Kunt u even niets bedenken, dan kunt u ons altijd om advies vragen door te
mailen.
U maakt uw aanbieding heel eenvoudig aan in uw account en wij zorgen er dan voor dat deze goed zichtbaar wordt.
*Consumenten schrijven zich in als Goede klant om reviews te schrijven. Dan kunnen ze ook gebruik maken van het voordeel dat Goede bedrijven bieden. Zo wordt het makkelijker om duurzame keuzes te maken. naar aanmelden bedrijfnaar uw account